Dato: Lørdag, 31. Marts 2001 kl. 15:00
Sted: Valby Idrætspark
Dommer: Carmelo Lo Presti
Kamp Nr:
Kampen i tal: FC Tre Falke - KAPOW! 0 - 3 (0 - 1)
  0-1 Pouya Yazdi (Rasmus Øyrabø)
0-2 Martin Brejner
0-3 Pouya Yazdi (Dino Benetti)
Gule Kort: Ingen
Tilskuere: n/a
Opstillingen: 4-4-2
1. Daniel Vick

7. Michael Storm
13. Sukh Singh, 5. Mads Anker, 3. Allan Mortensen

12. Dino Benetti, 8. Rasmus Øyrabø, 10. Pouya Yazdi, 9. Mikkel Jerger

2. Casper Wührnfeldt, 11. Mads Haugaard

Udskifterne: 6. Martin Hvolby, 14. Martin Brejner
  5 - Michael Storm
3 - Pouya Yazdi
2 - Dino Benetti, Allan Mortensen
1 - Martin Hvolby
  31. marts 2001 var en stor dag for Farums nye boldklub, Boldklubben Kapow!, der debuterede i Valby Idrætspark mod Frederiksbergholdet FC Tre Falke. I kampens start var det farumdrengene, der sad på det meste af spillet, dog uden at komme til egentlige afslutninger. Før kampen var sat høje forventninger til Pouya Yazdi, som startede med nr. 10 på midtbanen. Og han kom da også til at spille en (meget) væsentlig rolle for Kapow! og for kampen i det hele taget. Det var nemlig Pouya, der efter at Tre Falke var kommet ind i kampen, scorede det historiske første mål for Boldklubben Kapow!, da han efter et slider-indlæg fra midtbanemakkeren, Rasmus Øyrabø, drejede rundt og fladt sendte bolden ind ved fjerneste stolpe. Dette var resultat efter en første halvleg, hvor især sweeper Michael Storm (som også blev kåret til ”Man Of the Match”) udmærkede sig og levede op til sit ansvar som anfører. Efter pausen fortsatte kampen med pres fra FC Tre Falke, der i deres angreb mest mindede om tre fordrukne duer eller noget tilsvarende. Men det var Kapow!, der kom igennem til de store chancer og med mål af Martin Brejner og igen af Pouya, sikrede de sejren på 3-0 i deres allerførste kamp i Række C-2 under Dansk Arbejder Idrætsforbund.