Sommer Træningstider

Sted: Valby Idrætspark
Dommer: Alex Henningsen
Kamp Nr:
Kampen i tal: FC Valby - KAPOW! 1 - 2 (1 - 0)
  1-1 Mads Haugaard (Bernt Therp)
1-2 Mads Haugaard (Peter Rosendal)
Gule Kort: Peter Rosendal, Michael Storm
Røde Kort: Ingen
Tilskuere: 2
Opstillingen: 4-3-3
1. Daniel Vick

12. Morten Wilms, 5. Mads Anker, 7. Michael Storm, 6. Martin Hvolby

4. Peter Rosendal, 9. David Mandel (anf.), 13. Esben Herskind

8. Bebe, 11. Mads Haugaard, 10. Kristian Jensen

Udskifterne: 2. Casper Wührnfeldt, 17. Bernt Therp
Stemmerne:
  5 - Martin Hvolby
4 - Morten Wilms
3 - Mads Haugaard
1 - Peter Rosendal, Michael Storm
Referat:
  Søndag d. 7. september kl 9:00 i Valby gæstede Boldklubben KAPOW! Valby Idrætspark til kampen mod FC Valby.
Om det var det tidlige tidspunkt skal være usagt, men ikke desto mindre kom KAPOW! dårligt ud af starthullerne og der var ikke spillet meget mere end to minutter, da kampens dommer pegede på pletten i KAPOW!s straffesparksfelt og i samme omgang præsenterede midterforsvarer Michael Storm for det gule kort - og dermed 10 minutters udvisning - for sin noget hårdhændede behandling af en Valbyangriber. Det efterfølgende straffespark blev udnyttet optimalt og derfor et mareridt af en start for KAPOW!. Det ringe spil skulle vise sig at fortsætte halvlegen igennem og stillingen holdt til pausen efter en halvleg, som KAPOW! styrede uden at komme til egentlige chancer.
Efter pausen var det et anderledes indstillet KAPOW!-mandskab, der kom på banen. Folk var i langt større grad indstillet på at denne kamp skulle fightes hjem.
Efter 10 minutter af pausen begyndte troen for alvor at melde sig, da Bernt Therp blev sendt afsted i højresiden på en fin stikning fra Peter Rosendal, der spillede en god kamp på midtbanen. Bernt Therp rykkede fri og lagde en fremragende flad tværaflevering ind i feltet, hvor topscorer Mads Haugaard på sikker vis omsatte chancen til mål og dermed scorede KAPOW!s mål nummer 200 siden 31. marts 2001, som var klubbens første kamp. Herefter var det nærmest bare et spørgsmål om tid før føringen blev udbygget. Og ikke lang tid efter det udlignende mål var den igen gal i Valbys forsvar. Et langt indkast fra Peter Rosendal blev på forfærdelig vis misset af en Valbystopper og inde på midten var der således Mads Haugaard, der med sit 14. sæsonmål – og det andet i kampen - kunne bringe gæsterne på 2-1. Herefter var det en meget ensidig affære og KAPOW! havde flere gang muligheden for at øge til både 3-1 og 4-1, men stillingen holdt kampen ud, selvom KAPOW! kortvarigt måtte undvære Peter Rosendal på midtbanen, da han blev præsenteret for det gule kort efter et frispark på midten af banen. Kampens spiller blev venstreback Martin Hvolby, der leverede en god indsats i det defensive og til dels også i det fremadrettede. Han vandt afstemningen foran KAPOW!s svar på Thomas Andreasen, Morten Wilms, der spillede en fornuftig kamp som højreback og vandt langt størstedelen af de hovedstødsdueller han gik ind i. Sejren betyder at KAPOW! fortsat er ubesejret i efteråret og har taget 16 point i de seneste seks kampe.

KAPOW! 2004!